söndag 1 november 2009

kyrkogården..




Ja, som ni kanske tänkt på vad det alla helgonas kväll i helgen.
Några kompisar bjöd in mig till skogskyrkogården där det finns över 5000 gravar (eller mer?). Det var galet! Det var ljus överallt. Minneslunden såg mäktig ut när den lystes upp av alla ljus. Jag fastnade i trafiken på vägen hem från klubben, och såg vilken galen vallfärdning det var dit. Det gjorde att jag blev lite sen i mina middagsplaner med några kompisar. Men det gick bra ändå.

Jag bjuder på några bilder som inte är mina, utan Veronikas från hennes blogg "And now for something completely different"

Jag skickade en tanke till våra döda släktingar, men en speciell tanke till farmor..

2 kommentarer:

  1. Kollade upp det..Den rymmer cirka 100 000 gravplatser.bananas

    http://www.skogskyrkogarden.se/fakta/index.php

    SvaraRadera
  2. Det ser mycket stämningsfullt ut.

    SvaraRadera