måndag 1 mars 2010

Inledning på vecka 9


Då har jag gjort det till sist, bytt idéskiss till projektarbetet. Tror att det kanske var det bästa för mig faktiskt, har velat mycket fram och tillbaka den senaste tiden och sanningen är ju att det här projektet ska pågå under ett och ett halvt år - en lång tid för en person att förändras. Har grämt mig så mycket över att få det sagt till min kompis, och nu är det gjort. Dessutom är jag nöjd med idén jag kom på, något jag verkligen vill göra. En fotobok blir det minsann!

I övrigt är det ju sportlov nu, sköna tanke, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Idag har jag skottat snö och skottat snö och skottat snö så att jag har svettats mängder. Men nu kan då inte pappa klaga, haha. Eller hur pappa?

På tal om inget, händer så mycket inom fotograferingen just nu att jag inte hänger med i svängarna. Bland annat kom min bild med i Fotosidan Magasin.. för fjärde gången nu. Är så glad!



Hoppas ni alla njuter av denna vecka! Kram kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar