torsdag 4 mars 2010

Nystart på bloggandet för mig

Har precis jobbat klart för kvällen, gjort en lasagne inför morgondagen och ska göra mig redo för sängen. Det har varit mycket att stå i. Jag har inte hunnit packa upp från skidsemestern vecka sju förrän jag åker till norr för den andra begravningen på ganska kort tid. "Gammelmormor" var ju också över nittio så det faller sig väl naturligt. Även denna begravning kändes bitterljuv. Jag och grabbarna fick träffa min morbror och mina kusiner som man ganska sällan ser annars.

På mitt jobb är det som hela havet stormar. Nu pågår rekrytering av de 10 stadsdelscheferna. Därefter påbörjas rekrytering till den nivån jag vikarierar på för närvarande. 20 förvaltningsledningar ska bli 10 så det finns en hel del som kommer bli "över". Jag står själv i valet och kvalet...söka eller icke söka, det är frågan.

Kanske några bilder från skidsemestern kommer snart. Fantastiskt härligt har det varit att koppla av, det är verkligen annorlunda att vara ute hela dagarna. Man sover gott. (Vilket jag planerar att göra nu, om det går vill säga.)

2 kommentarer:

  1. skoj att du är tillbaks i bloggen! klart du ska lägga upp bilder! :D

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka! :D Lägg upp bilder såklart ;)

    SvaraRadera