onsdag 16 december 2009

Ännu mer snö..





Ikväll var jag på kurs i norra Stockholm och när jag åker från klubben ringer jag Mathieu som säger att det snöar där.. Ha! tänker jag, som inte sett en snöflinga. Åker vägen hem, och ungefär vid Älvsjö så bryter helvetet lös. Fast man kan nog inte kalla det helvete eftersom det knappast är varmt. Men som tur är så lyckades jag ta mig hem levandes! Såg inte ens vägen! Möter Math som kom ut med Aila på vägen hem. Tog några foton, och kan säga att det blivit värre sen dess! Gissar på att det är många olyckor på vägen ikväll!!

4 kommentarer:

  1. OJ, vad mycket snö! Det är ju mer än vad vi har här ;)

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt, hoppas det kommer hit också. Jag längtar efter snön.

    SvaraRadera
  3. ja, det är då minst 40 cm snö nu.. ska tydligen snöa mer i helgen....

    SvaraRadera
  4. Haha, här är det typ... 15 cm! ;D

    SvaraRadera