måndag 14 december 2009

Music and candlelights!

Sitter och lyssnar på musik, släckte just ett av ljusen som står här en bit från datorn. Mmm, doftljus!
Har en massa fotoplaner, hihi, detta ska bli roligt! Jag och en kompis hade en hel del sjuka planer, nu ska vi bara få med modellen på dem också, haha.
Har räknat ut (ja, jag som går naturvetenskap och har miniräknaren med mig överallt!) att det bara är sex dagar kvar av skolan nu! JAH! Har längtat så mycket efter detta lov. Och nu kan väl inte allt för mycket gå snett... Eller?
Nej, nu är jag på gott humör! Har varit lite down de senaste dagarna, men bara tanken av att det knappt är en vecka kvar innan julafton, gör min dag helt klart!

Måste dock säga att det är lite kasst med uppdatering på denna blogg. (Okej, Åsah och Anna behöver inte ta åt sig av detta!) Vad hände med den officiellt bäste brodern/sonen? Jag bara slänger ett hmph åt honom, som lovade en full story av sin julfest. Sen dess har det gått fem dagar. Snart sex dagar.

Nu innan jul måste vi ju få en uppdatering från alla! Och efter julafton önskar vi lite foton på julfirandet. Och sen är det nyår to come!

Hugs to one and everybody!

2 kommentarer: