onsdag 2 december 2009

Rapport från Göteborg

Ja vad händer på västkusten egentligen?! Vi åt räkor som inte smakade bra... Jo det mest spännande är nog att de håller på och gör om stadsdelsorganisationen i Göteborg. En minskning från 21 till 10 stadsdelar...GÄSP tänker ni nu...men oj vad mycket som kommer hända under 2010.

Kommer någon av Er andra ihåg en berättelse som farfar brukade berätta där han hittade en rådjursunge när han var ute och körde bil som handelsresande?

Jag återkommer när jag har upplevt nåt. Jag såg förresten två stora älgar på 10 meters håll när jag var ute och sprang i söndags.

Jag skulle nog aldrig ha skaffat Facebook. Har inte tid med två såna här aktiviteter. Jag ska skärpa mig.

Vem är med och planerar summerparty with the Holmqvists?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar