måndag 18 januari 2010

En kraxande kråka är vad jag är


I morse vaknade jag, kände att jag hade ont i halsen och skulle fråga pappa om Mollipect var slemlösande. Fick inte ett ord ur munnen, utan kraxade som en annan kråka. Nu kan jag i alla fall andas, som tur är. Har spenderat dagen i skolan (förvånade?) och efteråt har jag pluggat matte och projektarbete. Är det någon som är intresserad av att veta vad mitt projektarbete ska handla om?

Sedan fick jag för nån timme sen i uppdrag av någon att filma när jag gjorde en snöängel, men personen hade inga krav alls, så i brist på annat material filmade jag när jag ritade en snöängel, hehe. Fick svaret "Haha! Klockrent!"

Hmm.. Har något extraordinärt hänt idag? Tror inte det. Så jag tänkte att jag kunde bjuda på en bild från i somras, hehe, så att ni kommer ihåg hur jag ser ut!

1 kommentar: