fredag 29 januari 2010

Hur mår ni familjen?

http://myphoto.blogg.se/images/2010/personalen_71588264.jpg

Idag har jag haft ett fotouppdrag på Apoteket Falken där mamma jobbar, var där ungefär två timmar och dokumenterade lokalen och personalen. Det var skoj, faktiskt, väldigt skoj. Och det nya objektivets skärpa är inte att leka med, jag gillar det helt enkelt.
En man kom dessutom fram till mig och frågade om jag fotade bröllop - gav honom min bloggadress och mail och sa att jag brukar fota mycket porträtt. Då återstår att se om han svarar!

Igår var nog inte min dag, har sovit dåligt de senaste nätterna, kanske beror på att något slutligen börjar hända, haha. I morse hade den dåliga sömnen övergått till övertrötthet, vilket resulterade i att jag har varit pigg och glad hela dagen. Men känner att jag blir allt mer less på min klass och allt skitsnack som flyter runt mellan oss 16 tjejer - alla grupperingar och vänner som plötsligt vänder varandra ryggen. Det stör mig väldigt mycket, i ena stunden tror man att man hittat en kompis man faktiskt kan lita på och umgås med - plötsligt duger man inte och blir ignorerad. Hur som helst, vill man klarar man av allt - och det här ska nog reda ut sig!

Vi får se vad som händer i helgen - ibland blir man kanske förvånad eller överraskad. Det återstår att se vad dessa dagar har att bjuda på!

Kram och godnatt familjen, hur mår NI förresten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar