torsdag 28 januari 2010

Franska




Ojoj. Jag kommer ha franskaprov snart, i mitten av februari. Jag är så nervös för jag har ingen aning om vad som förväntas av mig. Jag sitter och pluggar franska på internet och märker att jag gör så mycket fel när jag skriver. Franska är så komplicerat! Jaja, jag vet ju att jag kan prata iallafall, hoppas de överväger det också. Undrar vad jag ska göra om jag inte kommer in nånstans i höst. Det är sista chansen för provet om jag ska hinna få in ansökan i tid. Hjälp!
Mathieu är på kurs och lär sig en ny 3D version av autocad. Han är så grym på jobbet att han inte har nog att göra. Något som de tror ska ta en vecka, tar högst två dar för honom, fast han surfar på nätet halva tiden... Hoppas han får större utmaningar nu med det nya programmet. Hörde att han skulle jobba på något lägenhetskompex med kanske 185 lägenheter (kommer inte ihåg exakt antal).
På lördag har jag födelsedagsfest. Är lite nervös, vet inte alls hur många som egentligen kommer! Ska bli kul iallafall. Bäst att inhandla mycket snacks!

Ha det så bra familjen!

Och grattis i efterskott Per! Jag var en dålig dotter som inte ringde på din födelsedag!

1 kommentar:

  1. Du är inte en dålig dotter för att du inte kommer ihåg att gratta honom på födelsedagen, för då är han en dålig pappa ju eftersom även han glömmer ibland ;) Så ni är båda toppen!

    Lycka till med franska-provet!

    SvaraRadera