torsdag 14 januari 2010

Lätt sinne, halvt lealös kropp…

Då sitter man här... kan knappt få benen att bära hela vägen uppför trappen. Körde riktigt, riktigt hårt på idrottens styrketräning idag och gush, så skönt det var! Bästa jag gjort på otroligt länge, med min kropp i alla fall. Fick också veta att jag kommer känna av träningen i morgon kväll - blir bra fredagsmys kan jag väl lugnt säga. Ska dock simma imorgon, vilket jag tror blir ganska skönt det också. Det är väl mitt nyårslöfte egentligen, att simma en gång i veckan. Jag hejar på mig själv! I övrigt har vi nu hunnit med en hel del under bara fyra dagar i skolan.. Börjat matte C och fysik B bland annat. Och hittat igen min skolkalender som jag tappade bort innan jullovet. Någon hade haft ganska roligt med den, haha.

Jadu.. Nu ska jag väl se till att duka fram middagen och så småningom även diska. Och i säng tidigt dessutom. Kan livet vara så mycket bättre än nu? Ser fram emot resan i slutet av mars, om man bortser från alla bråk och allt skrik jag kommer tvingas utstå. Vill helst bara tralla runt med kameran, bada, njuta, andas, ta det lugnt och inte resa runt så himla mycket. Bästa med resor är ju att uppleva platsen man reser till, själva resan kan gärna gå så fort som möjligt! Haha.

Yes, då vet ni vad som snurrar runt hos mig. Ha det gött allihopen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar