tisdag 5 januari 2010

Offrar ett par minuter över denna blogg!

Vad hände med den här bloggen? Dog den? Men i alla fall, ska försöka återuppliva den nu! Kom igen resten av familjen, keep it up!

Har haft ett toppenlov än så länge, var i Bondersbyn till att börja med vilket var väldigt skönt. Där får man verkligen slappna av och njuta. Och nu är vintern här också, -18°C nästan varje dag. Och mycket snö också, åtminstone här i Piteå. Vi åkte till Bondersbyn på julaftons morgon, så kan väl säga att jag var väldigt trött hela julafton. Jag känner själv att jag har börjat förlora julkänslan man hade som yngre, vilket är trist. Det verkar vara så med allt... påsk, födelsedagar, nyår och jul. Trist, men sant. I alla fall, tomten kom på kvällen med den pipigaste av röster, och som jag höll på att skratta när jag skulle fota lite porträtt av tomten. Bilder lär dyka upp så småningom!
Som vanligt har jag oturen på min sida och min diskdag råkade ligga på julafton. Lyckades till slut få mamma att diska hälften, och jag städade undan allt presentpapper som låg på golvet i köket (vilket inte var lite!)

Nå, hann träffa Hilda också under veckan. Ja, jag känner i alla fall att det här lovet har varit grymt än så länge och hoppas det fortsätter vara det!

Hur har ni haft det under jul och nyår? Har det hänt mycket roligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar