fredag 16 oktober 2009

Barnvakt hela lördag

Just nu för jag den mest oseriösa konversationen om Batman, på msn. Haha, illa illa.
Idag har jag beställt hem en fotobok med en hel del bilder och kloka ordspråk i. Det tog i stort sett halva dagen att göra den där fotoboken, så nu hoppas jag att den blev fin!

I övrigt ska jag vara barnvakt hela dagen i morgon, så det är bara att sova ut ordentligt (hur bra det nu går).

Jaja, ha en trevlig kväll! Lär sitta här vid datorn ett tag till, eftersom pappa som vanligt har "reserverat" tvn.

2 kommentarer:

  1. Ja jag tycker inte vår far är nåt vidare på att blogga. Åsah sa ju att man måste göra det var tredje dag om man skall vara en "riktig" bloggare.
    Jag har också funderat på att göra fotoböcker till ungarna i julklapp, med typ årets händelser. Har du nåt tips på något bra företag?/Anna

    SvaraRadera
  2. Nä, vår far är definitivt inte en "riktig" bloggare, men förhoppningsvis går det inte i generna!

    Ja, det finns flera olika, jag använde mig av Fujidirekt eftersom de har ett gratiserbjudande fram till den 31 oktober i år :) www.fujidirekt.se/fotosidan
    Annars ska tydligen Apple.se/iphoto ha de bästa fotoböckerna.

    SvaraRadera