måndag 19 oktober 2009

På jobbet!

Eftersom ingen orkar lägga upp bilder så skiter jag i det också :)

Nu sitter vi och jobbar med tee-shirt designs åt en Nike kollektion som kommer 2011...

Känns inte 2011 väldigt i framtiden? Med flygande bilar och grejjer? Jag är väldigt besviken.

Nu har jag beställt biljetter hem för begravningen...kommer till Luleå på torsdagen den 19:e...
Tänkte att man kunde åka direkt till piteå då, sen åker vi tillsammans till Luleå den 20:e...
Under helgen tror jag att jag inkvarterar mig i Luleå hos Robert & Sofia... Blir nog lite lugnare så :)

Fick en biljett tur och retur för 1800! vilket kap! Tacka vet jag norrbaggar! (Norwegian!)

syns där då!

6 kommentarer:

  1. fy bubblan vad fubbigt. min biljett kostade 3700 tur och retur.

    SvaraRadera
  2. "fy bubblan vad fubbigt?"

    Barnen i bullerbyn ringde och ville ha tillbak sitt uttryck!

    HAHA!

    SvaraRadera
  3. hahah! Ja, jag har inte ett öre, så väntar med biljettbokning tills i helgen...

    SvaraRadera
  4. Man kanske inte är den coolaste i släkten då, men jag har i alla fall inte dansat till smurfarna.

    SvaraRadera
  5. Det kom som en chock när du, för några år sedan, erkände att du gömt smurf-bandet. (Notera att erkännandet kom cirkus 15 år efter att brottet begåtts).

    Vi vill ha upprättelse för lidandet denna hjärtlösa aktion åsamkat.

    SvaraRadera
  6. okidoki, vad vill ni jag skall göra? Bränna smurfhits 38 till er?

    Ja, jag kan erkänna att jag kände mig lite taskig när ni stod och grät när det var borta. Men å andra sidan hade ni inte gjort annorlunda i mitt ställe om ni dag efter dag fått vakna till tjo och tjim med smurfarna. Jag delade alltså rum med er morgonpigga små smurfar.

    SvaraRadera