fredag 16 oktober 2009

Okej min kreativa familj...hjälp!

Nu börjar det dra ihop sig till en riktig ångestorgie...barnkalas för Melvin. Två timmar med 13 stycken 6-åringar. Vi har bestämt oss för ett spöktema. Vi har lite olika idéer, det är en fin balansgång då man inte vill skrämma barnen för mycket heller. Min käre bror (jag tror det var han som kallade sig den officiellt bästa) hade nog ballat ur om han sett våra gulliga inbjudningskort med clipart med spöken. Hur som helst, har ni idéer på vad man kan göra på en sån här tillställning, vänligen meddela mig snarast.

2 kommentarer:

  1. ja du anna. Jag har ingen aning.. du kan inte hyra en en rolig snubbe som kommer och underhåller barnen? hehehe.. Annars brukar ju såna här "lysa i mörkret" grejer va populära.. kanske sätta på lite läskig musik i bakgrunden, ha mörkt med lite självlysande spöken.. hehehe.. dom kan ju också dricka röda drinkar, som ser ut som blod.. och äta kakor som ser ut som spöken.. äh, jag vet inte..

    SvaraRadera
  2. Tack för hjälpen, vi läste också att man kunde frysa in is med röd karamellfärg i en gummihandske så det såg ut som en avhuggen hand.

    SvaraRadera