måndag 12 oktober 2009

Very Välkomna!



Tjena! Härmed förklarar jag (och min kollega)
Familjen Holmqvist Bloggen officiellt öppen!

Den här halvbra ideén var uttänkt av ingen mindre än mig;
Albin, den officiellt bästa sonen/brodern.
(Men kom igen, jag har startat en blogg och lagt ner minst 15 minuter på att designa en header! Vad har ni att komma med?)

Här kan ni lufta era åsikter hejvilt;

Har farsan gjort sin ökända dans igen?

Har Åsah fått loppor?

Jobbar Anna på feskekörkan nu?

Everything goes! Lägg gärna upp bilder också!


3 kommentarer:

  1. Jag kan ge dig korta svar på alla frågor; ja, nej (förhoppningsvis) och ingen aning! Men självklart är du den officiellt bästa, men vem är inofficiellt bäst? Inom Holmqvist-klanen tänker jag då! (Du får inte komma dragandes med din kollega där på bilden!

    Då kör vi!

    SvaraRadera
  2. vi har kommit med fler inlägg än dig! HA!

    SvaraRadera
  3. Jag tror din kollega har alkoholproblem med den näsan. Hehe

    SvaraRadera