onsdag 14 oktober 2009

Hello Holmqvistare!

Jag har ju försökt starta hundratals bloggar men slutar alltid inom en vecka. Förhoppningsvis finns det hopp när ni andra är inblandade. Ni verkar lite flitigare än mig.

Ja, vad gör jag nu för tiden, varför hör jag aldrig av mig...Senaste veckan har varit händelserik.

Förutom det uppenbara med farfars bortgång har jag fått en skallskada (gick in i en dörr och fick sy 3 stygn), haft muntlig föredragning för vår stadsdelsnämnd av Budget 2010 som innebär besparingar på ca 40 miljoner plus att Dante förmodligen har sin 4e öroninflammation på en månad. Dessutom fyllde Melvin 6 år samma dag som denna bloggen startades.

Och nej, jag har inte fått jobb på feskekörka ännu. Men mitt arbete med ekonomi i kommunal verksamhet är betydligt flashigare än att hantera dö fesk.

4 kommentarer:

  1. mycket på gång hör jag! skallskada...det lät sjukt seriöst...men sen var det bara tre futtiga stygn? Det hade jag sytt själv! (Det är den nye, mer manlige albin som talar).

    anywho...du kommer upp till begravningen antar jag? vi får se det positiva med att kunna träffas allihop!

    SvaraRadera
  2. Vad menar du med tre futtiga stygn. Doktorn ville sy utan bedövning. Men tyvärr är jag inte lika hårdkokt som min lillebror. Jag minns när du dansade till smurfhits. Hallonsaft tror jag bestämt att det var. Absolut kommer jag. Roligt att ses även om tillställningen inte känns så munter.

    SvaraRadera
  3. oh yeah, christoffer har då tur att du inte stinker fisk varje dag du kommer hem, tacka vet jag hallon!

    SvaraRadera
  4. Haha, vilken konversation!
    Och grattis till Melvin, förresten!!

    SvaraRadera