torsdag 15 oktober 2009

Gött mos!

Fan vad gött. Var till läkaren med min lilla sjukling, Dante. Han hade två friska trumhinnor och hans hals såg toppen ut. När jag kom hem tog jag tempen på honom...37,3. Nu är han sitt vanliga spralliga jag igen. Det känns som att han redan har en fantastisk humor. Christopher undrade vem som suddat vår whiteboard och alla barn nekade. Då tittade Christoher allvarligt på Dante och sa: "Säg sanningen!" Varpå Dante svarar: "Sanningen". Hehe...undra hur det blir i tonåren.

Nu undrar jag hur vi gör den 20:e november. Om alla är kvar på kvällen kanske det kan vara ett tillfälle att gå ut och äta nåt ihop eller dylikt. Jag tyckte det var så trevligt på 180-årsfesten även om det var synd att Albin blev nerkopplad hela tiden. Sen Åsah hoppas jag att vi fortsätter med våra planer på en familjefest till sommaren.

1 kommentar:

  1. Såklart vi ska!! Kanske hyra en stuga vore nåt? Bada, grilla och ta det lugnt i naturen går hem hos mig helt klart!

    SvaraRadera